Apsolutno se slažem da se ne treba raspravljati s budalama, pogotovo kada a) misle da se dečijim autićima može predstaviti delovanje zakona fizike, i b) navode jedan sekund kao prihvatljivo vreme reagovanja u automobilu. Ne samo da te smatram budalom, nego sam zgrožen, jer očigledno imaš vozačku, a tvrdiš da trezan, psihički i fizički zdrav čovek ima vreme reakcije za volanom od jedne sekunde, ali da je to u redu jer se može rešiti malo komotnijim razmakom. Poređenja radi, to znači da tebi na autoputu, pri normalnoj brzini od 120 na sat, treba skoro 35 metara da uopšte počneš da reaguješ. Nema tvojoj vožnji leka, prikane.
Gospodine trt, obicno kazu da se ne treba raspravljati sa budalama. Prvo vas spuste na svoj nivo a onda vas dotuku na svome terenu. Ne smatram sebe budalom, naprotiv. Niko ne kaze da samim kolima treba 18 metara da stanu od momenta pocetka kocenja, treba znatno manje ali kada se krecete 50 km/h na toj brzini kola prelaze 13.9 metara u sekundi. Koliko je potrebno vremena od izletanja pesaka na ulicu dok vi pocnete kociti. Ako je to sekund, vi ste presli 13.9 metara a da niste ni poceli usporavati... Poenta cele moje price je da pesaci paze na sebe ali vidite ovde imamo i drugu stranu medalje, imamo vas kao pesaka koji misli da je zaustavni put vozila mit i teorija zavere poput harpa i da kola mogu u stvari stati za 5 metara...zato i ginu ljudi i nemojte svojim glupostima ubedjivati ljude u pogresno, neko plitkog razmisljanja moze da vam poveruje i POGINUCE, COVECE. Zapitatjte se sta pricate, da li cete i svoje dete da ucite da moze da izadje 10 metara ispred kola jer ona u stvari mogu da stanu za 5. Nemojte nositi nekoga na dusi, Iz ove prepiske se vidi koliko ljudska glupost moze biti opasna i pogubna. Hajde google u ruke raspitaj se malo ili ipak ti vise i bolje znas
@VP
Možda bi trebalo da spustiš knjigu iz fizike i da zapravo izmeriš napolju koliko je 18 metara, pošto je jasno da ti je koncept nepoznat. Ako poštuješ ograničenje od 50 na sat, refleksi su ti u redu i auto ti nije đubre s kraja prošlog veka, nema šanse da ti treba 18 m da staneš. Razumem ja da se to preuveličava da bi se ljudi zastrašili i vodili više računa u vožnji, ali ne razumem zašto bi neko osećao potrebu da po svaku cenu proda te gluposti odraslom čoveku koji razume zakone fizike i zna kako automobil funcioniše.
To je isto kao one budale koje tvrde da nam biciklisti lete ulicama 40 na sat, a u gradu živi možda ukupno 40 ljudi koji su uopšte u stanju da razviju tu brzinu na normalnoj podlozi.
Jedno je sigurno iz vaseg komentara a to je da fiziku niste ucili cim zaustavni put smatrate gluposcu. Kada pominjete odstojanje izmedju vozila u gradu, kada neko zakoci ispred vas, on nije momentalno stao (ukopao se) nego samo usporava i nastavlja da se krece tako da i vi iza dobijate prostor da zakocite. Ako vama treba 18 metara da se zaustavite, treba i njemu, majku mu boziju. Na vas zaustavni put treba dodati brzinu rekacije odnosno vreme dok vi vidite da on koci o odregujete i u tome ce vam proci neko vreme (nekoliko metara puta). U stvari ne znam zasto vam na prostom nivou pokusavam objasniti . Da ste ucili fiziku znali bi, nebi ostavili ovako glup komentar. I dalje ne verujem kakvu ste glupost izvalili. Samo se nadam da cete na kraju razumeti. Uzmite od nekog deteta dva autica pa se poigrajte malo ako mi ne verujete.
Čak i u vreme budalaština o ravnoj zemlji, HAARP-u, zlim vakcinama, priče o zaustavnom putu vozila zauzimaju izuzetno visoko mesto na listi gluposti u koje ljudi veruju. Zamislite da je vozačima stvarno potrebno 18-20m da se zaustave kad idu 40 km/h? Pa u gradu niko ne drži toliki razmak! Da je to stvarno realan preduslov bezbedne vožnje, posle 2-3 dana ispunjenih hiljadama saobraćajnih nesreća, sav automobilski saobraćaj bi bio zabranjen. Nesreće se dešavaju jer ljudi jure i ne paze, a ne zato što voze na distanci mrvicu manjoj od teniskog terena.
Vozac
i u NS i u BGD ima dovoljno strucnjaka svake vrste. Zbog stranackih ledja se placaju veliki putni troskovi ljudima kakvih ovde i tamo ima previse da dodju na posao kao da su naucnici i veliki neponovljivi umetnici i stručnjaci. Nije tema ali je jedna neodgovornost i tipican primer rasturanja firmi i drzave. Kao sto je za vreme rata preko skele koju je obezbedjivala vojska Becejsko pivo isli na desnu obalu Dunava a BIP na levu. sada nema ni jednog ni drugog čini mi se.
Biti vozač je privilegija, a ne pravo! Vozaču koji ne poštuje saobraćajne propise treba oduzeti vozačku dozvolu. Neka ide autobusom, taksijem, biciklom ili peške.
To što neko žuri na posao ne opravdava bahatu vožnju! Svaki put kada sednete za volan, vi ste potencijalni ubica, jer upravljate vozilom od 1 tone, i kada ga ubrzate, treba mu vremena da se zaustavi.
Zato pažljivo, kada vozite kroz naseljeno mesto, nema žurbe, pogotovu kada vidite dete sa strane, obavezno prikočite, jer ništa ne znači ko je kriv, kada se ugasi jedan mladi život, samo zato što je neko žurio.
Što bi rekla Rahela Ferari "Posao nije zec, neće pobeći".
Zivim u NS, radim u BG i to 10 do 12 sati, svaki dan. Za put jos 3, to je 13-15 sati van kuce. Koliko god ranije krenuo, nista ne moze da otkloni problem nesvesnih debila koji ometaju saobracaj sporom, nesvesnom i dekoncentrisanom voznjom.
Opa. Neko se prepoznao pa se nasao uvredjen. Ovi sto voze sporo nerviraju najvise one koji jurcaju. Prespora voznja je glupava jer smetas, nerviras ljude i stvaras guzvu. Ne misim da sam majstor ali se bar trudim da ne budem debil. Sto se tice trubljenja, trubim kad moram. Recimo kad mi se recimo neko sa 30 na sat ubacuje u traku kojom vozim 50 a da nije ni pogledao. I onda kad mu zatrubim, gleda me ko tele.
Dalje, UVEK trubim kad neki genije upali sva cetiri i zauzme celu traku. Da im SVI trube mozda bi i primetili da ima jos nekoga oko njih.
Eto. Taksisti i vozaci dostavnih vozila spadaju u posebnu grupu koju je tesko opisati. I nemoj da se ljutis. Ne znam da li bi bio tako zustar licem u lice. Aj pozdrav... Dao sam ti plus.
Vozac 13.11.2017 • 16:42
Za ove sto pitaju gde zurimo i zasto ne krecemo na vreme, samo da osvetlim pricu iz jos jednog ugla. Kao posledica tranzicije, ima nas puno koji zivimo u NS a radimo u BG. I putujemo kolima svaki dan. Po suncu, kisi, snegu, poledici. I onda nam svako ko se tegli 30-40 km/h (kada za to vreme i mesto nije) predstavlja ozbiljan problem i prepreku, da se tako izrazim. Nemojte sve gledati jednostrano, iz konfora svojih domova ili gradskih javnih preduzeca. Ima firmi gde se ne tolerise kasnjenje, bez obzira odakle putovao.
To je masovna pojava, da su mladi roditelji veoma opušteni (dobar deo), "imaju poverenja u zdrav razum" svoje dece, jer su sigurni u sebe da su ih dobro dresirali. Letos, na kritičnoj tački bulevara Oslobođenja, negde blizu "Vremeplova", ponosni roditelji puštaju klinca koji se odguruje na guralici i šiba ispred njih, prelazi pešački, roditelji idu ležerno iza njega, i naravno očekuju da svi budu krajnje prisebni i odgovorni(!?). Posrećilo im se te je tog momenta i bila takva tura na tom mestu. A klinac nije imao više od tri godine.
Ja sam pešak i vidim svakakve situacije, starce sa štakama koji prelaze prometne ulice mimo prelaza, majke sa bebama u kolicima koje pretrčavaju bulevar i još štošta, nema dovoljno prostora da se sve nabroji. Pešaci ne shvataju da su i oni učesnici u saobraćaju i da pravila važe i za njih kao i za vozače.
Džaba je nama pričati ko je u ovom slučaju kriv, jedno je sigurno, životi svih učesnika su se u tom momentu promenili zauvek. Teško će iko od njih moći mirmo zaspati, slika tog događaja će im biti prisutna sve vreme. Jedini spas za sve, pogotovo za povređeno dete, biće kada se mališan oporavi i nastavi normalan život. Tada će i svi ostali moći nastaviti normalno da žive, sa jednom teškom lekcijom više. Da sve to ne bude uzaludno, treba mnogi, koji su svedoci ovoga ili čitaju o događaju nešto da nauče iz tuđe nesreće, da se dobro zamisle, da ih život ne bi učio na teži način.
Dragom dečaku želim svu snagu i sreću i potpun oporavak.
Tuga, nadam se da ce se malisan uspesno oporaviti :(.
Ukoliko je vozilo bilo 8 metara iza pesackog, brzina kretanja vozila je bila daleko ispod 50 km/h. Prije komentara na ovo procitatajte malo o zaustavnom putu vozila, brzini rekacije vozaca i slicno. Postoji svasta na internetu sem polja za komentar u dugmeta posalji. Ne vidim zasto osudjujete vozaca kada rekoste da su pesaci prosli na crveno. Pesaka koji postuje propise i GLEDA oko sebe nece udariti kola za milion godina konstantnog prelaska ulice, kada bi to pesaci shvatili bilo bi mnogo manje mrtvih. Zeleno svetlo ne znaci da mozes kao tele/june/vo da predjes preko ulice, gledajuci u pod, nebo ili telefon, sa sve slusalicama u usima. U vozilu ne mora biti bahat vozac, mogu mu otkazati kocnice, da li ste mislili o tome? Znam dvojicu koji su ostali bez kocnica pred raskrsnicom. Sami bog zna kako nisu ubili nekoga ili bili ubijeni!!! Kada se upali zeleno svetlo, prvo se pogleda levo pa tek onda krozi na ulicu!!!Kada dodjes do pola pogledas desno i nastavis, bez obzira na zeleno svetlo!!! Ako vam na pututu sa vise traka neko stane u jednoj, ne znaci da ce i u drugoj, pogledaj pa zakoraci. Ne moze vas niti jedno pravilo niti sam bog sacuvati ako ne cuvate sebe. Pesaka koji pazi na sebe i gleda oko sebe ne moze ubiti 1000 bahatih vozaca! i Nemojte mi sada pricati kako pesak moze biti gluv slep i slicno, takvi ne ginu, oni znaju da paze na sebe a problem su ovi i sto vide i cuju ali ne misle
Pešaci uopšte ne gledaju kad prelaze ulicu, mnoge gospođe koje su postale majke ni ne gledaju levo desno kad guraju kolica jer bože moj one su majke i na njih treba da se obraća pažnja, onda roditelji puštaju decu da se slobodno šetaju uz saobraćajnu traku, sto puta sam stao i gledam idijote i kažem im da su idijoti i retardi kako vode decu. Sa druge strane vozači, oni ne poštuju ograničenje brzine i SVI voze preko 50, kad ne voziš kako oni voze prilepe ti se u gepek i amblenduju ti. jednom mi je čovek ušao u gepek i upalio duga svetla i legao na sirenu da on izdivlja svojih 100 u naseljenom mestu, pretiču bez migavca, skreću bez migavca, voze u obe trake. Sve u svemu pitanje je vremena kad će biti ovoga još kako zbog nedostatka saobraćajne kulture a tako i nedostaka mozga. Stavite prst na čelo svi koji budete ovo čitali. Mališanu želim da se oporavi što pre. Zaboravite svoju žurbu za milionima, nemate ni milione a i nije žurba vredna ničijeg zdravlja i života.
Veoma ste inspirativni.Majka je na pešačkom vodila dva deteta jedno ispred a drugo iza sebe tako da taksista nije video drugo dete i loše procenio nažalost...veoma jezivo i posle 12h od dogadjaja imam tu sliku pred očima ...dete je podletelo pod auto ....a najgore da su sugrađani prolazili kad da gledaju reklamu skoro niko od prolaznika nije prišao dok nisu istrčali zaposleni radnici transfuzije
Masivno vozilo Citroen metalik svetlo plave boje zaustavljen preko 8 m od kraja pešačkog prema bolnici. Morao je kao vozač da pazi na razvoj situacije pa baš što vi kažete zbog svoje porodice. Da i sutra izađe na teren. Ende!
Saobracajna policija pod hitno da uvede obavezne casove za svu decu i sve ljude i nauci ih pravilima..
Pesaci sa slusalicama u usima i mobilnim u rukama sa mozgom koji im je rekao laku noc, ne gledaju ni levo ni desno ni ispred ni iza sebe, prelaze kao muve bez glave, ponosne li majke sopstvenu decu ne cuvaju, pustaju ih daleko od sebe, ne drze ih ni za ruku, izlecu sa kolicima sa bebama gde stignu.. Pesaci ako ne nauce da su sami najodgovorniji za svoj zivot i kako su mene ucili da moraju da imaju "oci oko glave", nema im spasa, jer je meni kao pesaku lakse da stanem, sacekam itd dok ne prodje sve i jedan nemarljiv vozac, nego da me oni udare i povrede.
Dobronameran savet pešacima je da nikada, ni na zeleno svetlo ni preko pešačkog prelaza ne pretrčavaju kolovoz pogotovo ne po mraku. Vožač koji se kreće propisanom brzinom ne može na vreme da reaguje ako pešak iznenada istrči na kolovoz. Pešak ima prednost ali i obavezu da se pre stupanja na prelaz uveri da je prelazak bezbedan. Najlakše je vikati da su vozači bahati i sve nazivati nasilnicima i manijacima a mnogo je teže misliti o sopstvenoj bezbednosti dok se hoda ulicom. Lepše je nabiti slušalice i ličiti na zombija koji je mozak ostavio kod kuće a od drugih očekuje da vode računa.
Za ove sto pitaju gde zurimo i zasto ne krecemo na vreme, samo da osvetlim pricu iz jos jednog ugla. Kao posledica tranzicije, ima nas puno koji zivimo u NS a radimo u BG. I putujemo kolima svaki dan. Po suncu, kisi, snegu, poledici. I onda nam svako ko se tegli 30-40 km/h (kada za to vreme i mesto nije) predstavlja ozbiljan problem i prepreku, da se tako izrazim. Nemojte sve gledati jednostrano, iz konfora svojih domova ili gradskih javnih preduzeca. Ima firmi gde se ne tolerise kasnjenje, bez obzira odakle putovao.
U maniru pravog novosadjanina ostavljas komentar kao da si ocevidac, a realnost je da ne znas tacno sta se desilo, nemas ni predstavu jer si ceo dan za tastaturom. Slazem se da su taxisti mahom bahati i krse propise, ali nije lepo generalizovati. Sta ako covek nije kriv? Postoji semafor i neko je krenuo na crveno, koliko sam ja cuo majka sa detetom je pretrcavala na crveno.
Nije ni čudo koliko si pluseva dobio glupim i netačnim komentarom, zato se i događaju nesreće. U gradu u kome velik broj učesnika u saobraćaju ne poštuje saobraćajne propise ti si se okomio na one najmanje opasne - one koji sporo voze. Zaboravljaš da čovek može biti učesnik nesreće i kad nije kriv, a ako je spor on će je lakše izbeći. A ti si, pretpostavljam, u ovih 20% majstora nad majstorima. A ne, čekaj, napisao si da trubiš drugima, kao nekakav mamlaz koji je otkrio sirenu u autu pa misli da ona treba da se koristi kad god mu padne na pamet.
Jeste, nije ih video. Ali je bio dužan da ih vidi. Po zakonu je on KRIV 100%, a pretrčavanje na crveno mu je samo olakšavajuća okolnost. Prilagoditi vožnju uslovima saobraćaja.
Uopšteno, loše definisano i samim tim nikad zapamćemo od vozača.
Kod svakog udara pešaka, i pri 50 km\h vi ne znate da li će on preživeti.
D ali će te dobiti uslovnu i doživotno suđenje sa porodicom.
Znam takav slučaj.
I sad, nekom smetaju lagani vozači, kaže lenji su.
A na autoputu je minimalna brzina kretanja 40 km/h.
Koliko bi ti tek ti ljudi smetali.
A ovo je grad.
A grad služi da ljudi žive u njemu. Ne da voze. To je tek sporedna delatnost.
Sećam se Španca, kao lagano staje 6m ispred pešačkog. I ne žuri da krene. Ja odavno prešao. Ne žuri kroz svoj grad. Zna da će stići, udobno i po kiši svakako.
A vi?
Ne daj Bože da usporite kad je kiša. Dodate gas, baš onda. Da ljubimac od lima ne pokisne?
Stalno zaboravljate da pešak može i ima pravo d abude:
1. Lud.
2 Gluv i slep.
3. Onesposobljen za normalno kretanje. A projektovali mu 7 sekudni da pređe bulevar.
I ti ljudi su vam znači krivi, što su pešaci?
Nazad u školu, na polaganje.
Ja radim od 7 h na posao krenem kolimau 6 :25 h svako jutro nema gužve lagano stizem sa jednog kraja grada na drugi.U slucajuda se krene samo 15 min kasnije to je ludnica na ulicama svi krecu knap e to je problem ...mene su učili da je pristojno doci na posao 15 min ranije....
Jutros je taksista obavio ovaj prekršaj. Žurio? Da li su oni sami u saobraćaju a mi ostali učesnici smetnja njihovom cilju da što više zarade? Sada nigde ne žuri, policajci polako mu prave zapisnik.
Zanimljivo pitanje. U Novom Sadu vozace mozes da podelis u tru gupe.
40% - kilave, voze se kao da razgledaju, spavaju na semaforima, ne znaju da se prestroje na vrene i daju zmigavac kad su vec usli u krivinu. Nizak IQ i nesvest u vezi svoje okoline. Dzaba im trubis. Gledaju te belo i nemaju pojma sta se desava. Kad vide crveno na semaforu obavezno usporavaju jos kilometar ranije kao da oko njih nema nikoga.
40% - jurcaju, obilaze ko sumanuti, ne daju zmigavac, seku krivine, turiraju na semaforima, obilaze kad stanes na pesackom, parkiraju se gde god je to fizicki moguce, staju "da kupe novine" upale sva cetiri i odu, nemaju ni strpljenja ni obzira, takodje ih ne zanimaju ostali ucesnici u saobracaju, kucaju poruke u voznji...
20% - voze po propisima, uskladjuju tempo voznje sa drugim vozilima, imaju obzira, daju zmigavan na vreme, uredno krecu na semaforu, paze da nekog ne zagrade kad se parkiraju... malo ih je.
Nadam se da je malisa dobro.
Pa, da. I ti pešaci. Čemu uopšte postoje. Treba lepo ukinuti ih, da vozači mogu besomučno da jure 140 na sat kroz grad.
Jer žure i gubi trilijarde svakim sekundom čekanja.
Džabe opvom vozaču sada komentari.
Sada traži advokata i broji evre, pita se zna li neko sudiju.
Nedostaju? Na pešačkom prelazu sa semaforom, jel bilo zeleno ili crveno? Šta je sa osobom koja je detence vodila za ruku (ne mogu da zamislim da se petogodišnjak može drugačije naći na prelazu)?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Petogodišnjak teško povređen u udesu kod Medicinskog fakulteta
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.11.2017.
•13:33 > 13:41
Komentari 39
Trt
Apsolutno se slažem da se ne treba raspravljati s budalama, pogotovo kada a) misle da se dečijim autićima može predstaviti delovanje zakona fizike, i b) navode jedan sekund kao prihvatljivo vreme reagovanja u automobilu. Ne samo da te smatram budalom, nego sam zgrožen, jer očigledno imaš vozačku, a tvrdiš da trezan, psihički i fizički zdrav čovek ima vreme reakcije za volanom od jedne sekunde, ali da je to u redu jer se može rešiti malo komotnijim razmakom. Poređenja radi, to znači da tebi na autoputu, pri normalnoj brzini od 120 na sat, treba skoro 35 metara da uopšte počneš da reaguješ. Nema tvojoj vožnji leka, prikane.
VP
Trt
Možda bi trebalo da spustiš knjigu iz fizike i da zapravo izmeriš napolju koliko je 18 metara, pošto je jasno da ti je koncept nepoznat. Ako poštuješ ograničenje od 50 na sat, refleksi su ti u redu i auto ti nije đubre s kraja prošlog veka, nema šanse da ti treba 18 m da staneš. Razumem ja da se to preuveličava da bi se ljudi zastrašili i vodili više računa u vožnji, ali ne razumem zašto bi neko osećao potrebu da po svaku cenu proda te gluposti odraslom čoveku koji razume zakone fizike i zna kako automobil funcioniše.
To je isto kao one budale koje tvrde da nam biciklisti lete ulicama 40 na sat, a u gradu živi možda ukupno 40 ljudi koji su uopšte u stanju da razviju tu brzinu na normalnoj podlozi.
VP
Trt
Čak i u vreme budalaština o ravnoj zemlji, HAARP-u, zlim vakcinama, priče o zaustavnom putu vozila zauzimaju izuzetno visoko mesto na listi gluposti u koje ljudi veruju. Zamislite da je vozačima stvarno potrebno 18-20m da se zaustave kad idu 40 km/h? Pa u gradu niko ne drži toliki razmak! Da je to stvarno realan preduslov bezbedne vožnje, posle 2-3 dana ispunjenih hiljadama saobraćajnih nesreća, sav automobilski saobraćaj bi bio zabranjen. Nesreće se dešavaju jer ljudi jure i ne paze, a ne zato što voze na distanci mrvicu manjoj od teniskog terena.
samo neka se putuje
i u NS i u BGD ima dovoljno strucnjaka svake vrste. Zbog stranackih ledja se placaju veliki putni troskovi ljudima kakvih ovde i tamo ima previse da dodju na posao kao da su naucnici i veliki neponovljivi umetnici i stručnjaci. Nije tema ali je jedna neodgovornost i tipican primer rasturanja firmi i drzave. Kao sto je za vreme rata preko skele koju je obezbedjivala vojska Becejsko pivo isli na desnu obalu Dunava a BIP na levu. sada nema ni jednog ni drugog čini mi se.
Pešak u automobilu
To što neko žuri na posao ne opravdava bahatu vožnju! Svaki put kada sednete za volan, vi ste potencijalni ubica, jer upravljate vozilom od 1 tone, i kada ga ubrzate, treba mu vremena da se zaustavi.
Zato pažljivo, kada vozite kroz naseljeno mesto, nema žurbe, pogotovu kada vidite dete sa strane, obavezno prikočite, jer ništa ne znači ko je kriv, kada se ugasi jedan mladi život, samo zato što je neko žurio.
Što bi rekla Rahela Ferari "Posao nije zec, neće pobeći".
Vozac 2
Dobrivoje
Dalje, UVEK trubim kad neki genije upali sva cetiri i zauzme celu traku. Da im SVI trube mozda bi i primetili da ima jos nekoga oko njih.
Eto. Taksisti i vozaci dostavnih vozila spadaju u posebnu grupu koju je tesko opisati. I nemoj da se ljutis. Ne znam da li bi bio tako zustar licem u lice. Aj pozdrav... Dao sam ti plus.
?
Za ove sto pitaju gde zurimo i zasto ne krecemo na vreme, samo da osvetlim pricu iz jos jednog ugla. Kao posledica tranzicije, ima nas puno koji zivimo u NS a radimo u BG. I putujemo kolima svaki dan. Po suncu, kisi, snegu, poledici. I onda nam svako ko se tegli 30-40 km/h (kada za to vreme i mesto nije) predstavlja ozbiljan problem i prepreku, da se tako izrazim. Nemojte sve gledati jednostrano, iz konfora svojih domova ili gradskih javnih preduzeca. Ima firmi gde se ne tolerise kasnjenje, bez obzira odakle putovao.
Krenes ranije???
Pešak
Ja sam pešak i vidim svakakve situacije, starce sa štakama koji prelaze prometne ulice mimo prelaza, majke sa bebama u kolicima koje pretrčavaju bulevar i još štošta, nema dovoljno prostora da se sve nabroji. Pešaci ne shvataju da su i oni učesnici u saobraćaju i da pravila važe i za njih kao i za vozače.
Džaba je nama pričati ko je u ovom slučaju kriv, jedno je sigurno, životi svih učesnika su se u tom momentu promenili zauvek. Teško će iko od njih moći mirmo zaspati, slika tog događaja će im biti prisutna sve vreme. Jedini spas za sve, pogotovo za povređeno dete, biće kada se mališan oporavi i nastavi normalan život. Tada će i svi ostali moći nastaviti normalno da žive, sa jednom teškom lekcijom više. Da sve to ne bude uzaludno, treba mnogi, koji su svedoci ovoga ili čitaju o događaju nešto da nauče iz tuđe nesreće, da se dobro zamisle, da ih život ne bi učio na teži način.
Dragom dečaku želim svu snagu i sreću i potpun oporavak.
minsko polje
VP
Ukoliko je vozilo bilo 8 metara iza pesackog, brzina kretanja vozila je bila daleko ispod 50 km/h. Prije komentara na ovo procitatajte malo o zaustavnom putu vozila, brzini rekacije vozaca i slicno. Postoji svasta na internetu sem polja za komentar u dugmeta posalji. Ne vidim zasto osudjujete vozaca kada rekoste da su pesaci prosli na crveno. Pesaka koji postuje propise i GLEDA oko sebe nece udariti kola za milion godina konstantnog prelaska ulice, kada bi to pesaci shvatili bilo bi mnogo manje mrtvih. Zeleno svetlo ne znaci da mozes kao tele/june/vo da predjes preko ulice, gledajuci u pod, nebo ili telefon, sa sve slusalicama u usima. U vozilu ne mora biti bahat vozac, mogu mu otkazati kocnice, da li ste mislili o tome? Znam dvojicu koji su ostali bez kocnica pred raskrsnicom. Sami bog zna kako nisu ubili nekoga ili bili ubijeni!!! Kada se upali zeleno svetlo, prvo se pogleda levo pa tek onda krozi na ulicu!!!Kada dodjes do pola pogledas desno i nastavis, bez obzira na zeleno svetlo!!! Ako vam na pututu sa vise traka neko stane u jednoj, ne znaci da ce i u drugoj, pogledaj pa zakoraci. Ne moze vas niti jedno pravilo niti sam bog sacuvati ako ne cuvate sebe. Pesaka koji pazi na sebe i gleda oko sebe ne moze ubiti 1000 bahatih vozaca! i Nemojte mi sada pricati kako pesak moze biti gluv slep i slicno, takvi ne ginu, oni znaju da paze na sebe a problem su ovi i sto vide i cuju ali ne misle
Deki
Nervirach
~)
Meleceja
novosađanin
I ja sam pesak
Pesaci sa slusalicama u usima i mobilnim u rukama sa mozgom koji im je rekao laku noc, ne gledaju ni levo ni desno ni ispred ni iza sebe, prelaze kao muve bez glave, ponosne li majke sopstvenu decu ne cuvaju, pustaju ih daleko od sebe, ne drze ih ni za ruku, izlecu sa kolicima sa bebama gde stignu.. Pesaci ako ne nauce da su sami najodgovorniji za svoj zivot i kako su mene ucili da moraju da imaju "oci oko glave", nema im spasa, jer je meni kao pesaku lakse da stanem, sacekam itd dok ne prodje sve i jedan nemarljiv vozac, nego da me oni udare i povrede.
-J-
crvenkapa
:/
Zelim ti, od sveg srca, da ti se desi ista ova situacija, pa da vidim koliko brzo ces da osudjujes i koliko ces da budes bezobrazan.
Neodgovorna majka je efektivno upropastila coveku zivot i ostavila mu porodicu bez primanja.
Vozac
Adv
13.11.2017 • 15:03
taxi
Taksista će ovde da zaradi za nov auto ako ne štedi na advokatu. Mama sa dečicom je uprskala stvar pretrčavši na crveno.
jsdp
Alen Oprosti
Nije ni čudo koliko si pluseva dobio glupim i netačnim komentarom, zato se i događaju nesreće. U gradu u kome velik broj učesnika u saobraćaju ne poštuje saobraćajne propise ti si se okomio na one najmanje opasne - one koji sporo voze. Zaboravljaš da čovek može biti učesnik nesreće i kad nije kriv, a ako je spor on će je lakše izbeći. A ti si, pretpostavljam, u ovih 20% majstora nad majstorima. A ne, čekaj, napisao si da trubiš drugima, kao nekakav mamlaz koji je otkrio sirenu u autu pa misli da ona treba da se koristi kad god mu padne na pamet.
Vozačima
Uopšteno, loše definisano i samim tim nikad zapamćemo od vozača.
Kod svakog udara pešaka, i pri 50 km\h vi ne znate da li će on preživeti.
D ali će te dobiti uslovnu i doživotno suđenje sa porodicom.
Znam takav slučaj.
I sad, nekom smetaju lagani vozači, kaže lenji su.
A na autoputu je minimalna brzina kretanja 40 km/h.
Koliko bi ti tek ti ljudi smetali.
A ovo je grad.
A grad služi da ljudi žive u njemu. Ne da voze. To je tek sporedna delatnost.
Sećam se Španca, kao lagano staje 6m ispred pešačkog. I ne žuri da krene. Ja odavno prešao. Ne žuri kroz svoj grad. Zna da će stići, udobno i po kiši svakako.
A vi?
Ne daj Bože da usporite kad je kiša. Dodate gas, baš onda. Da ljubimac od lima ne pokisne?
Stalno zaboravljate da pešak može i ima pravo d abude:
1. Lud.
2 Gluv i slep.
3. Onesposobljen za normalno kretanje. A projektovali mu 7 sekudni da pređe bulevar.
I ti ljudi su vam znači krivi, što su pešaci?
Nazad u školu, na polaganje.
Semafor
Oh, wait!
Svedok
Cane liman
redar
novosađanin
Dobrivoje
40% - kilave, voze se kao da razgledaju, spavaju na semaforima, ne znaju da se prestroje na vrene i daju zmigavac kad su vec usli u krivinu. Nizak IQ i nesvest u vezi svoje okoline. Dzaba im trubis. Gledaju te belo i nemaju pojma sta se desava. Kad vide crveno na semaforu obavezno usporavaju jos kilometar ranije kao da oko njih nema nikoga.
40% - jurcaju, obilaze ko sumanuti, ne daju zmigavac, seku krivine, turiraju na semaforima, obilaze kad stanes na pesackom, parkiraju se gde god je to fizicki moguce, staju "da kupe novine" upale sva cetiri i odu, nemaju ni strpljenja ni obzira, takodje ih ne zanimaju ostali ucesnici u saobracaju, kucaju poruke u voznji...
20% - voze po propisima, uskladjuju tempo voznje sa drugim vozilima, imaju obzira, daju zmigavan na vreme, uredno krecu na semaforu, paze da nekog ne zagrade kad se parkiraju... malo ih je.
Nadam se da je malisa dobro.
Obožavaoc lima
Jer žure i gubi trilijarde svakim sekundom čekanja.
Džabe opvom vozaču sada komentari.
Sada traži advokata i broji evre, pita se zna li neko sudiju.
Jaja
Korisnik
Kad će konačno dobiti statuse službenih lica pa da ljudi znaju da za njih ne važe pravila, saobraćajni znakovi i zdrava logika?
informacije
:/
Napoleon
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H